9 JUNI

Nu är jag hemma, eller har varit det i kanske 9 timmar men känns bättre att inte erkänna att jag struntade i att blogga när jag kom hem.

Vi kom nästan i tid till avslutningen igår, folk gick ut och in hela tiden så Minna fick inte uppmärksamheten hon hoppats på. Det var riktigt fint men om man jämför med våra skolavslutningar var det ganska mycket mer avslappnat. Folk gick runt och alla pratade hela tiden. Deras rektor hade lovat att om alla i 9an höjde sig i ett ämne skulle han hålla tal i tarzan-dräckt, vilket han också gjorde, något som aldrig skulle hända i min skola.

Efter avslutningen skulle de såklart festa och fira att de slutat och Minna skulle till Julia eller hem eller något så jag gick till Marcel. Lekte med hans hund som är en av de sötaste och snällaste hundarna jag träffat och sen gick vi till Douglas där Georg var och så gick vi och träffade några av deras kompisar. Det var deras avslutning också och för att ha en fin avslutningslunch gick vi till Donken. Sen gick vi till Douglas igen och kollade på en dålig film. Deras kompisar gick efter filmen och efter att de kollat i alla skolkataloger, hemskt! Douglas gjorde pannkakor och sen spelade de gudfadern 2 vilket gick ut på att ta över ställen och döda så många som möjligt. Det såg kul ut men efter som att tv-spel inte är något jag är bra spelade jag inte. Körde istället gul bil med Marcel, det var väldigt mycket gula bilar i spelet. Jag höll på att somna flera gånger men jag var tvungen att åka hem så istället för att somna gick därifrån. Kom hem och, som vanligt, kollade jag på Friends tills jag somnade. Dagen var, även fast vi inte gjorde så mycket, både rolig och mysig. Nu ska jag börja städa eller kanske fortsätta kolla på film, får se vilket jag väljer.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0