SOLEN SKEN OCH FÅGLARNA KVITTRADE

Hej! Igår blev det inget inlägg för jag kom hem för sent för att orka skriva något. Dagen var i alla fall lyckad. Det var till och med kul på Birka, lärde mig inte så mycket men vädret var så skönt så det var blev kul. Solen sken hela dagen, det var även lite för varmt ibland. Vi åkte båt fram och tillbaka, stod vid relingen och det blåste super mycket vilket jag älskar. Att åka båt är något av det bästa som finns! När vi kom tillbaka till Stockholm åkte vi direkt till grönan och även det var lyckat. Höll mitt löfte och åkte insane, det var riktigt jävla super kul. Skulle till och med upp i frittfall i slutet men då hade det redan stängt. Jag var en av dem som var kvar längst och det var kul hela tiden!


Ella och Veronika i väntan på båten

Minna, Janice och Clea in the sun

Vänster: Jag    Höger: Jag och Minna med vinden i håret

Jag och Ella

Jag, Minna och Ella med solen i ansiktet

Jag på bryggan
Ella på bryggan

Åt från lustiga huset!

Douglas, Marcel, Ella och Magnus i tilt

Idag var vädret inte lika fint. Men regnet gjorde inte så mycket efter som att jag bara var inne i skolan hela dagen. Det hände inget speciellt idag. Vi kollade på film på alla lektioner för vi har inget mer att göra. Imorgon är det sista skoldagen, jippi! Ha en underbar kväll.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0