UPPE TIDIGT FAST DET ÄR LOV

Haha ringde precis Elsa och hon fick panik när jag sa att klockan nästan var nio, alla har nämligen inte slutat skolan än. Innan jag ringde henne åt jag frukost. Hade en liten mjölk incident. Tog ut mjölkpaketet från kylen och då, klumpig som jag är, tappade jag det på golvet. Det flög mjölk åt alla fåll så jag har spenderat kanske en halvtimma åt att torka mjölk, äckligt!
Vad jag gör vaken så här tidigt vet jag inte själv. Som jag har sagt är jag en morgonmänniska men skulle varit skönt om jag kunnat sova lite första dagen på lovet i alla fall. Aja när jag kommer till landet då kommer jag kunna sova länge, vet inte varför bara gör det där. Nu får jag bara sitta här och vänta på att alla ska vakna. Egentligen borde jag städa rummet, för det börjar verkligen se ut som skit nu, duscha eller kanske gå ut men ligger nog kvar i sängen och kollar på Friends en liten stund till.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0