TILLBAKA FRÅN ALMUNGE

Hej bloggen!
Nu är jag hemma i Stockholm igen. Det har varit jätte skönt att komma bort från stan. Vi har badat, solat, spelat massa spel och hoppat runt. De hade en dator men valde att vara datorfri i några dagar. Elsa satt däremot framför den hela tiden, hon klarar sig inte utan Blondinbella ;) Jag skulle stannat längre om det inte vore för att jag ska till London. Måste hinna packa och mamma vill träffa mig lite innan jag åker. Ska börja packa nu så jag har två dagar att njuta av det fina vädret innan jag flyger iväg. Bilder från resan kommer senare för det funkar inte att ladda upp dem.


Patrick med mina snygga solglasögon

haha Moira slog in bollen i busken

Moira i poolen
Moira hoppar ner i poolen

Blond ananas & Hårdrockaren

Elsa

Hittade barnen i oss

Moira gungar

Nisse och jag

Nisse & jag igen

Jag hoppar ner i poolen

Elsa & jag bakade
Elsa, jag & Patrick

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0