SOMMAREN ÄR HÄR

Jag kom just på att det är första juni idag. Någon mer än jag som är taggad på att det är första riktiga sommardagen och vädret är underbart?! Jag blev helt plötsligt inte trött längre utan glad och pigg. Dagen kommer bli riktigt jävla härlig.
Jag är stolt när jag säger att jag redan börjat med min sak jag ska göra den här sommaren. Jag ska lära mig spela gitarr för det är fett grymt att kunna. Igår satt jag och spela lite. Det gick inte så bra men det går åt rätt håll i alla fall!



På klassresan idag ska vi ut i skärgården vilket betyder att vi ska åka båt. Jag älskar att åka båt, även fast den vi ska åka på idag är ganska stor är det skönt. När vi kommer tillbaka till Stockholm ska vi till grönan och som sagt så ska jag åka insane, jag kommer fega ur men ska försöka..

Btw fråga mig inte varför jag vaknade så tidigt. Jag har duschat och tvättat håret men tror jag räkna fel med en timma för jag ska inte gå för än om 1 timma och 20 minuter och så mycket tid skulle jag inte ha på mig.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0