SOLSOLSOL

Nu är ännu en härlig och varm sommardag slut. Det har nästan varit lite för varmt idag. Jag åkte hem till Janice vid halv 3, hade inte varit där på kanske ett halvår. Tess och Corinna var också där och sen kom Johanna och Amanda. Har inte träffat någon av dem på lovet så var kul att ses. Efter att vi varit där ett tag åkte Jag, Tess, Corinna och Janice och träffade Micke och Brandon på någon strand. Jag badade bara fötterna för hade inte med mig bikini. Vi låg i solen ett tag och sen åkte vi till Fridhemsplan och åt mat. Tess mobil laddade ur så vi var sen tvugna att åka till Brandon där hon kunde ladda den ett tag. Efter det skulle Janice, Tess och Corinna till någon fest ute på landet så jag, Micke och Brandon drog till Odenplan. Vi var i Vasaparken och gunga, hoppade och åt glass och godis. Kom hem för kanske 2 timmar sen och nu är jag klar med packningen och städningen. Pappa hämtar mig klockan 6 imorgon på morgonen och sen åker jag till London.


Brandon hoppar

Janice in the sun
Söta Tess

Jag & Tess

Tess & Corinna

Haha Micke

Jag, Janice & GB-paret

Brandon, Tess & Janice

Micke hoppar
Jag hoppar

Nu drar jag mig undan till sängen annars kommer jag inte komma upp imorgon.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0