SISTA SKOLDAGEN I ÅTTAN

Hejsan, har ni haft en lika bra dag som jag? Hoppas det! Hade bara tre lektioner och städning idag. Nämligen sista skoldagen! Fan vad skönt det känns att det är lov, visst måste till skolan imorgon också och få betyget men ändå. Inga fler lektioner, inga fler läxor eller prov på tre månader. Efter skolan gick jag och Minna till henne sen träffade vi Berfin och vi åkte in till stan. Vi satt utanför Alex port och väntade på honom och några andra, när de kom gick de in och vi väntade lite till. De dissade oss när de kom ut så vi gick till obsan. Efter ett tag kom Theo och vi gick till humlan där vi gungade och låg i gräset och sjöng med våra fina röster. Nu är jag och Minna hemma hos mig och vi ska snart åka tillbaka till henne för ska sova där. Lite onödigt efter som att jag är hemma nu men vad gör man inte för att inte vara hemma. Imorgon ska jag och Minna ha våra sötsöta klänningar på oss. Tar massor med kort och lägger in imorgon!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0