PACKA OCH PACKA UPP, PACKA ..

Har varit hos mamma ett tag nu. När jag var hos pappa innan packade och fixade jag jätte mycket  och nu måste jag göra samma sak här. Städade hela dagen och lämnade mitt rum perfekt. Sen kommer jag hit och så ser rummet här lika stökigt ut som rummet hos pappa gjorde innan jag började. Aja har i alla fall flyttat nu, efter som att det är lov vet jag inte om jag ska vara här 3 veckor eller inte men jag tog med mig allt hit så får vara här ett tag i alla fall. Jag vet inte om jag orkar städa rummet här idag också, får nog bli imorgon. Måste packa upp så jag kan packa till resan. Fan vad jobbigt, blir trött bara jag tänker på det. Men ska fortsätta kolla på Friends nu, ha en bra kväll!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0