MÅNDAGKVÄLL HOS MINNA

Hejsan bloggen! Ligger på madrassen Minna så fint har bäddat åt mig på hennes golv och kollar på CSI. En tjej var försvunnen och sen hittade de henne död, visst låter det spännande? Borde sova men är inte trött så kommer bli riktigt jobbigt att gå upp imorgon. Jag och Minna ska på Rödabergs avslutning, vi ska vara där klockan 9 vilket vi inte kommer vara. Jag har inga problem med att gå upp, måste bara få upp Minna också. Jag sover hos Minna ikväll, om inte det var självklart. Vet att jag inte har laddat upp några bilder från lovet på bloggen, har bara inte haft tid att ta fram kameran och ta bilder. Imorgon lovar jag att ta massor!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0