LÖRDAG OCH SÖNDAG

Hejhej! Vet att jag inte bloggat på ett tag, det har bara inte blivit av.
I fredags hade vi filmmaraton hela natten. På morgonen sov jag till 11, vilket inte är normalt för mig. Vi fortsatte kolla på film när vi vaknade och sen vid 3 åkte jag och Claudia in till stan. I stan träffade jag Marcel och vi gick runt och frös i "sommarvädret".
Igår åkte jag in till stan och träffade Minna och Berfin. Är inte säker på att vi kommer ses igen så det var lite ledsamt. Efter att jag varit med dem gick jag och träffade Marcel och vi frös ihjäl igår igen.
Nu sitter jag och kollar på Friends. Något jag aldrig gör annars. Idag får vi se vad som händer. Ska försöka blogga senare, får se om det blir av. Det är finare väder idag, jag ser faktiskt solen utanför fönstret. Hoppas det inte börjar regna eller något liknande nu för då kommer jag nog bara sitta här hela dagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0