HEMMADAG

Idag har jag bara varit hemma och snarkat. Jag sov 13 timmar inatt. Tror inte jag sovit så länge någonsin :O Jag fick inte mer energi av mycket sömn. Har tillbringat större delen av dagen på soffan. Mamma har varit hemma hela dagen med mig, hon kom inte iväg till jobbet. Det har varit skönt att bara inte göra något, har inte haft en sådan dag på hela lovet. Resväskan är packad nu också. Åker till London på torsdag morgon och hälsar på min faster. Ska shoppa så mycket jag kan för mitt barnbidrag, får se hur långt det räcker. Nu borde jag hoppa in i duschen men det kommer nog inte hända, får bli imorgon istället. Tar nog och lägger mig i soffan och kollar lite på friends.


Det jag ska kolla på nu

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0