EN DAG, MYCKET GJORT

Tjobadosan!
Kom hem från London vid 12 tiden och har varit full rulle hela tiden sen jag kom hem. Stressade riktigt mycket för skulle träffa Minna och Sanna på Långholmen. Sprang runt hemma för att fixa lite saker och sen var det bara att springa ut genom dörren. Minna gav mig sms beskrivning så jag skulle hitta men gick vilse och när jag kom fram var jag så varm att jag kastade mig i vattnet på en gång. Vi låg sen i solen ett tag tills vi märkte att klockan var 7, då fick vi springa lite till. Vi åkte till Minna och åt sen drog vi till Djurgården där Janice firades. Det var segt i början men sen blev det kul. Nu sitter vi  i Minnas rum och kollar på tv. Eller Sanna kollar på tv och jag och Minna bloggar, stackars henne. Ska försöka sova lite för ska upp tidigt imorogn. Mamma har planerat en heldag i skärgården. Kanske inte jättekul men har inte träffat familjen på kanske en vecka så det är nog dags nu. Bilder från London och idag kommer imorgon kväll när jag kommer hem.

Puss


Kommentarer
Postat av: Kossan

TJOSAN PULLAREN! Du ska lägga in ALLA bilder... kom ihåg de!!! haha jag kommer stalka dig tills du gör de.... aaa men inte när jag äter...... eeh klubba?!?! okej blink blink puss

2009-06-30 @ 16:34:58
URL: http://,
Postat av: Kossan

Åh fett coolt kom precis på hur man skriver med tjock text hehe

2009-06-30 @ 16:35:57
URL: http://,
Postat av: Anonym

KOSSAN ! fan va grym du är då -.-

2009-07-01 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0