DET ÄR FINT VÄDER!

Hejsan, det blev visst inte så lång tid tills jag kunde skriva igen. Det har varit en allmänt bra och härlig dag idag! Vaknade och såg att solen sken utanför fönstret och jag hittade min älsk ade solglasögon som jag trodde var borta för alltid. De låg bakom mina parfymer i badrummet, förstår inte hur jag lyckas.

Senast jag skrev var jag hos Elsa men jag åkte därifrån till pappa, där jag är nu, för att hämta pengar och plattång. Plattången är inte till mig, jag har inte fått solsting än. Den är till Maja, hon har klippt sig kort och behöver den. Pengarna är dock till mig, ska köpa sommarlovskort för klarar mig inte på remsa en dag till. Snart ska jag till mamma för att hämta bikini och sen träffa Elsa igen, vi ska bada :) När solen kommer fram måste man passa på. Har en sommarklänning på mig som jag längtat efter att få använda ganska länge. Jag har fått massor av nya fräknar idag, önskar att jag kunde säga att det bara var från solen men jag och Elsa solade solarium på Solkungen innan vi gick hem till henne. Men vi gick till parken och solade lite där också. Elsa spelade musik från hennes mobil och det blev ganska mycket Tedd Gärdestad för Elsa gillar honom, fråga inte varför.



Hetaste frisyren ;)

Solen!

Elsa ser ut som hon alltid gör .. TRÅKIG!

Jag i min finfina klänning och mina älskade solglasögon


Nu måste jag springa för skulle gått för en halvtimma sen, alltid lika sen.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0