CONVERSE IN MY HEART

Jag har precis kommit hem från stan. Har köpt presenten till Felicia. Det blev det hon önskade sig, Converse. Fick gå till massa olika affärer innan jag hittade några i rätt storlek. Skulle köpa rosa och röda men det fanns inre rosa så blev gula istället. Ett par är från mig och ett par från Maja, vi får bestämma ikväll vilka som är från vem. Det blir nog gula från henne och röda från mig. Innan jag kunde köpa dem var jag tvungen att åka till mamma för att hämta pengar, sen till stan och nu är jag hemma hos pappa igen. Ska snart tillbaka till mamma för att vi åker imorgon, men pappa ska köra mig så det blir inte lika jobbigt.





En vacker dag ska jag köpa röda, gula och massor av andra färger till mig själv, jag ÄLSKAR Converse!

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0