CHLLAR GAAALET

Hejsan! Sitter i Elsas kök och gör inget. Visst låter det kul? Det blev inget med att fixa rummet eller så. Mötte Minna istället och vi gick till Elsas skola och träffade henne, Claudia, Sally och Tom. Vi satt i en park och var ute med Claudias hund. Sen åkte jag, Elsa och Claudia hem till Elsa där vi är nu. Vi har lagat mat, det vanliga, pasta och köttbullar. Jag klarade att koka pasta utan olyckor, är fett stolt! Sen kollade vi på tv, de tvingade mig att se på det jag hatar mest av allt - The Hills. Det är så jävla dåligt! Nu väntar vi på Elsas mamma som ska komma snart, Elsa ska få pengar. Det blir antagligen bara en chillkväll här för vi är alla riktigt trötta men vi får se. 

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0