VILL UT MEN ELSA HAR ANDRA PLANER .. TV

Vi klarade det! Vi var vakna hela natten, sen sov vi ett tag men inte mycket så är jävligt trött nu. Elsa är ute och hoppar på studdsmattan  och jag ska också göra det när jag skrivit klart. Det bl ev en chillkväll igår, precis som jag ville. Vi gick ut och köpte godis och låg om två fetton i soffan. Hennes mamma och brorssa var ute och sprang vilket gjorde att man kände sig ännu fetare. Vi gick faktiskt ut ett tag, gungade och typ gick runt. Elsa hoppade på ett mjölkpaket som låg på marken så jag fick mjölk på fela mig, tack för det igen. Nu kom den lata jäveln, ingen kondition säger jag bara. Hon ligger och kollar på tv så det kommer vi nog göra ett tag. Vet inte vad jag ska göra senare. Stannar här ett tag och sen får vi se.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0