DANCING IN THE RAIN

Shoooooooooooooo! Sitter och lyssnar på The Kooks - She moves in her own way. Väntar på att Elsa ska komma. Hon ska sova här för att imorgon ska jag, hon och min älskade familj ut i Skärgården. Don't worry vi är tillbaka i stan på onsdag, bara en natt. Idag har jag varit på stan med Ella. Var hemma medans hon hoppade. Fick ett ryck och plattade håret som blev ganska bra för att vara plattat. Sen drog jag in till stan. Hatar att gå i affärer när jag inte ska köpa något, jag är helt pank från London. Men Ella köpte iallafall massa söta saker. Sen hämtade jag mina systrar på dagis och fritids och så åkte vi hem. Nu ska vi äta och sen "bygga" klart min nya garderob.


Bilder från helgen med Ellabella.


Innan vi gick på bussen var det sol ..

Ella et moi

We love rain

När vi kom hem till Ella var vi BLÖTA!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är singing in the rain annars :P

2009-07-06 @ 22:37:06
Postat av: M

// MINNAAAAA

2009-07-06 @ 22:37:18
Postat av: amina

haha men vi dansade ;)

2009-07-09 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0