NY DESIGN

Gjorde om bloggen lite. Kände att den behövde det, var trött på hur den såg ut innan. Först skulle jag bara ändra bakgrund och då kom jag att tänka på bilden jag köpte i London och så fick det bli den som bakgrund. Det är något med Audrey Hepburn, man kan bara inte låta bli att älska henne. Headern passade inte alls så tog bort den, kanske gör en ny när jag åker till pappa vilket blir någon gång innan jag ska till landet. Pappa bad mig vattna blommorna och jag lämnade disk framme, inte så najs om det får stå där i typ en månad. Mamma och Maja gick till affären istället och jag som faktiskt ville ut, men de ska köpa massa frukt åt mig så det gör inget.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0