LITE AV VECKAN

Hejsan! Jag vet att jag inte skrivit på en vecka och vet att det inte är bra alls men det är faktiskt inte mitt fel. När jag kom åkte pappa+familj till Jennies föräldrar och min pappa tog med sig internet. Så nu är jag stolt att medela att jag har klarat mig en hel vecka utan internet. Kanske var bra att jag inte hade det ett tag annars skulle jag aldrig orkat med att det går så segt. Här har det regnat hela tiden förutom 2 dagar men jag har ändå lyckats få lite färg. Annars har jag degat rätt mycket framför tvn med Anna. Jag och farmor har, på grund av det dåliga vädret, åkt till lite närliggande "städer" och jag har lyckats hitta ett par byxor. Sen har jag inte hittat något mer jag gillat men jag ska inte hem än, kommer antagligen köpa något mer. Elsa frågade mig idag hur jag lyckas köpa något var jag än är. Men jag tycker det är ganska lätt att göra det, det finns alltid något man kan köpa, även fast dett kanske inte är något man behöver eller vill ha. Köpa saker man sen kommer på att man inte vill ha är jag något av en expert på. Nu ska jag snart försöka sova för om solen skiner imorgon vill jag inte sova bort hela dagen. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Minna

10 dagar faktiskt!

2009-07-29 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0