LANDET BABY

Om en timma åker jag till tcen för att därifrån ha en underbar 7 timmars resa till mitt land. Måste inte byta tåg vilket är bra för kan inte bära mina väskor så långt. Men jag ska till landet så har något att se fram emot hela resan. Btw Harry Potter var jättebra! Jag hittade fel och saker som kunde varit bättre men den var ändå bra. Har varit mer missnöjd med vissa av de andra filmerna. Böckerna är så otroligt bra så det blir svårt att göra en film på samma nivå. Alla som inte läst boken tycker antagligen om filmen men böcken är så mycket bättre. Tror jag ska ta med någon av HP-böckerna till landet faktiskt. Antagligen 7an för det är ju fortsättningen på filmen. P&K

Kommentarer
Postat av: Minna

Härmapa! P&K menar jag :P

2009-07-18 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0