JORDGUBBAR MED MASSOR AV SOCKER

Nu ger jag upp för idag. Får fortsätta imorgon och på lördag -.- Jag känner att det jag gör är helt onödigt. Ska till landet om en vecka vilket betyder att mycket ska ner i väskan och när jag kommer hem igen ska jag flytta till pappa, så att fixa rummet hos mamma tills det är perfekt känns inte jätteviktigt. "Men kan väl vara bra att ha ett fint rum här ändå" det intalar jag mig själv hela tiden, annars skulle jag aldrig orka. Mina systrar har iallafall hjälpt till lite och gjort det roligare. Vi åt massor av jordgubbar och melon till mellis, mums! Vi doppade jordgubbarna i socker, hittar alltid på något som gör det nyttiga onyttigt. Nu sover de dock och jag kollar på Desperate Housewives för 100 gången. Börjar bli lite trött på det men orkade inte leta fram en bra film så satte bara på det som låg framme. Vädret gör än inte gladare, hoppas på sol snart!


Dagens nöjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0