GRATTIS SYSTER

God morgon!
Blev inget inlägg igår, hade bara inte tid. Träffade Clara på Hötorget halv 3, eller skulle vara där halv men blev sen som vanligt. Hatar att jag inte kan hålla tider! Aja vi gick till H&M barn och jag köpte present till min syster, hon fyller nämligen 7 år idag. Det blev ett par solglasögon för att jag är helt pank men hon får något finare/dyrare när jag får pengar. Sen gick vi runt på stan lite här och där, åt glass på donken och gungade. Efter det kom jag på att jag aldrig varit hemma hos Claras mamma så vi gick dit. Jag blev kär i lägenheten på en gång, den var super fin och mysig. Clara som säger att hon inte kan spela gitarr satt och spela massor av låtar, filmade lite och ska lägga upp det på fb när jag har tid. Vi åt pannkakor till middag och sen skulle jag möta Micke, Brandon och Marc vid Rigoletto. Vi såg Ice Age 3 och den var jävligt rolig! Clara följde med mig dit och sen gick hon hem igen för hon hade redan sätt den. Men innan filmen började gick vi och köpte godis och på vägen var den en rosförsäljare som frågade om jag eller Micke ville köpa en ros. Jag sa nej och då sa han att han skulle sjunga en sång också. Jag sa då att han kunde sjunga ändå men det ville han inte. Vi bestämde då att båda skulle sjunga en låt och det lät väldigt fint (a) sen fick jag en ros gratis, he he. Efter filmen åkte jag hem och gick och la mig nästan på en gång. Jag blev väckt vid 8 för att vi skulle sjunga för min syrra -.- Men det får man väl stå ut med några gånger om året. Hon blev iallafall glad för presenterna. Hon fick en bärbar DVD, en mp3-spelare, hörlurar och den finaste presenten av alla var såklart solglasögonen.












Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Janice

din sopa ! filmen är ju bäst med 3D a la mig & kon :)

2009-07-11 @ 14:51:36
URL: http://janicediaz.blogg.se/
Postat av: Clara

Vackra bilder hördu... Men hamnar det nåt klipp på mig på fb är du en död människa, Amina Agerman!

<3

2009-07-11 @ 17:59:00
Postat av: Anonym

haha va ska du göra , vi ses inte fören om typ 5 veckor ;) då är det redan gammat & glömt :P <3

2009-07-12 @ 19:24:44
Postat av: Anonym

förra komentaren / A

2009-07-12 @ 19:25:13
URL: http://amajnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0