GLASS ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

Solen har kommit fram igen det regnade ju inatt men nu är det fint ute. Sitter hos Elsa  och hon cepar för klänningen hon vill ha inte finns på H&M. Hon drog med mig runt hela stan idag för att hon ville köpa något men det slutade som alltid med att hon inte köpte något och jag, som inte ska köpa något, gjorde det. Köpte ett supergulligt kort vitt linne på Åhléns. Har varit nära att svimma hela dagen, så jävla trött på att gå på stan. Höjdpunkte var att vi åt glass. Glass är något vi alltid älskat. När vi var små gick vi alltid till ica och köpte glass. Kommer ihåg att jag tyckte vi var fett duktiga som kunde gå dit själva. Aja nu satte hon på tvn och det är The Hills så hon är glad igen. Jag förstår inte vad som är bra med det programet, hatar det verkligen men får kolla på det för hennes skull. Vi ska kanske drar ut senare, vet inte exakt vad vi ska göra i så fall finns lite olika alternativ. Jag vill bara chilla här i närheten så hoppas på att det blir så! Vi ska vara uppe hela natten idag, har lovat varandra det. Det händer ganska ofta att vi gör det men vi somnar ALLTID. Idag ska vi klara det! Jag är redan skit trött, skulle kunna gå och lägga mig nu så det kommer bli jävligt jobbigt inatt, vi får väl hoppa på studdsmattan när vi kommer hem, då är det ganska svårt att sova. Men nu ska vi lata oss framför tvn ett tag först.

Sommar pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0