FILMDAGS

Nu när jag väl ligger i sängen kan jag inte sova. Ska istället kolla på Love Actually, vilket enligt mig är den bästa kärleksfilmen ever. Tog med den från pappa, hade glömt att jag hade den. Vill också säga grattis till Elsa för att hon skaffat en ny blogg. Vad den heter vet jag inte om jag får skriva här, hon tog nämligen bort sin förra för att personer hon inte ville skulle läsa gjorde det. Jag kom iallafall precis hem till mamma igen och hon har gjort klar mitt rum så det faktiskt är ett rum man kan bo i. Visst kunde bo här innan men nu har jag allt jag behöver, perfekt till när jag ska flytta. Osäker på om jag kommer skriva något mer ikväll så got natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0