BAD DAY

Jag och Elsa har lyckats med dagen! Vi har gjort exakt det vi skulle göra, deppa. Men nu är jag inte deppig längre. Vi låg på studsmattan och snackade och lysnade på massa depplåtar efter ett tag kändes det meningslöst. Vi löste det med lite MJ musik. Börja hoppa, sjung och skratta. Jag tror det kommer bli skönt att komma bort från stan även fast jag kommer sakna alla, har varit i Stockholm för länge nu! Kvävs av alla höga hus så landet kommer bli underbart. Nu sitter jag och dricker O'boy och Elsa är sur för att hon inte får läsa det jag skriver. Hatar när folk läser samtidigt som jag skirver något. Men nu kommer hon döda mig snart så, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0