19.05.17

Nu är mitt rum klart, eller det jag skulle göra iallafall. Mamma ska stryka, fixa gardinerna så de passar och sätta fast dörrarna på garderoben, haha. När jag blev klar tog jag min syrras bärbara DVD, la mig i sängen och satte på Marie Antoinette. Den är så glädjespridande. Vet att det är en hemsk historia på riktigt men filmen gör så jag blir glad. Det de gör i filmen är typ festa och shoppa, kanska därför jag gillar den. Ett plus är att han som spelar Count Fersen, Jamie Dornan, är jävligt snygg.


Kirsten Dunst och Jamie Dornan i Marie Antoinette

Jag skulle nog kunna tänka mig att leva såhär

Efter filmen var det tårtdags. Alia (min lillasyster som fyller år) ville ha rispuffar i tårtan och det visade sig vara otroligt gott. Nu ska jag försöka få tag på musiken som är med i filmen, önska mig lycka till!


Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0