WAY PAST MY BEDTIME


Jag har en väldigt udda känsla just nu. Samtidigt som jag nästan spricker av lycka kan jag inte göra något annat än att gråta.. Tänker inte gå in på det negativa men det som gör mig glad är att mamma har hittat dr martens i min storlek och beställt dom! Happy time! Har även haft en mysig eftermiddag/kväll. Efter skolan gick jag till Berfin och efter ett tag kom även Minna dit. Vid 6 tiden gick vi till dramaten där vi såg en pjäs med några från vår franskagrupp + lärare. Trodde den skulle suga men den visade sig vara riktigt rolig. Det bästa var ändå min reaktion i början! Jag satt och pratade men Magda och Veronika när jag märkte att belysningen sänktes och ett starkt ljus kom från scenen. Jag tänkte att det var nog bäst att vända sig fram efter som den antagligen började och det gjorde jag också. Det jag såg var en mus (inte riktig) som sprang över scenen. Jag fick panik, hoppade till och skrek. (Har en enorm fobi för möss och råttor, det finns inget äckligare!) Hela publiken vände sig om och många började skratta. Själv började jag asgarva åt min ytterst fina reaktion.

Nej nu är det god natt och hej för mej! Det är way past my bedtime så sov sött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0