RUMMET BÖRJAR BLI BRA

Hejsansvejsan :) Har packat upp min ynka flyttkartong nu och fixat lite i rummet. Det är andra gången jag är här nu och känner mig redan hemma. Det är en mysig li ten lägenhet och det bästa är att datorn står i mitt rum, love it!

Jag hittade lite gamla saker som fotoalbum, block och kalendrar som jag satt och skrattade åt med tårar i ögonen i minst en timma. Hittade även mitt halsband som jag hade när jag var liten, trodde mamma hade slängt för länge sen, men det låg i nått gammalt smyckesskrin. Det är ett söndertuggat guldhjärta och det väcker tusen minnen. Jag och Elsa hade båda hjärtan och hon började tugga på sitt och fick mig att göra det också vilket lädde till att mamma blev skitsur och jag inte fick ha det mer. Nu ska jag bara hitta en kedja som passar sen ska jag börja ha det igen!

Igår åkte jag först hem till Berfin och halvsov i hennes säng samtidigt som vi snackade om allt och inget tills vi skulle gå och träffa Minna och Sanna. Vi hade inget att göra så självklart hamnade vi på donken där vi satt i flera timmar och åt skräpmat, snackade och skrattade som galningar.

Nu ska jag och systrarna gå och köpa pizza. Fett mums!

Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0