MAKE MAGIC HAPPEN




Hej på dej! Jag kom lite sent till Thyra igår. De hade nästan bakat klart och sånt men det gör inget för jag borde inte få vara i närheten av matlagning! Jag har supertaggad innan jag kom fram men sen hade jag en liten deppstund. Som tur är hade jag mina underbara kompisar där och det gjorde så jag blev glad igen. Vi åt pizza och kollade på filmerna. Alla somnade till The Holiday i soffan, trångt och mysigt!

Idag var åkte jag, Dess, Minna och Thyra in till stan. (Clara och Agnes åkte innan oss.) Dess gick hem och vi andra såg Alvin And The Chipmunks 2. Det är en barnfilm och den var på svenska men skrattade massor ändå. Efter det gick jag och Thyra och shoppade lite julklappar.. och lite till oss själva. Sen åkte jag hem och nu ligger jag, helt död, i sängen och kollar på oc. Vet inte när jag somnade igår men kan inte sovit mycket! Tyvärr måste jag packa och städa nu för ska till mamma imorgon och vara där tills på tisdag och på onsdag bär det av till London baby! Kanske glömt att nämna det men ska fira jul där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0