LOVE ISN'T BLIND, IT'S RETARDED!

Efter som att familjen är bortrest över helgen och jag inte är kapabel till något annat än att ligga och kolla på film. Tänkte jag att jag och pappa kunde vara med varandra ikväll men nejnej, han hade andra planer! Jag sitter nu här, själv, och kollar på Two and a half men medans pappa är och bowlar med några kompisar. Jag har bara en sak att säga om detta: Han kommer aldrig mer ha något att säga om vad jag vill göra på mina helger efter som han lämnar mig ensam när jag nästan inte orkar gå upp från soffan.

Förutom att jag är sjuk har jag lite saker som, nu när jag är ensam, inte kan sluta tänka på... Mer än så tänker jag inte avslöja utom den bästa repliken från dagens film-tittande:
"Love isn't blind, it's retarded" .. kunde inte sagt det bättre själv!

Hoppas alla har en mycket bättre fredagkväll (och haft en bättre vecka) än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0