IN WORDS AND PICTURES

Hade inte lust att blogga igår men här kommer fredagen i bilder och text!


Avslutningen började i kyrkan där vi, kören, söng lite och lärare snackade massa smörja.

Efter kyrkan var vi i klassrummet där vi fick betygen och sa god jul till alla. Berfin grät för att det är klassens sista jul, jag spaarar mina tårar till nästa avslutning.

Sen var det donken för hela slanten. Panka jag blev bjuden av snälla Clara men jag LOVAR att ge tillbaka dom eller bjuda henne någon gång!

Som jag och Thyra visste när vi satt på donken var det bara vi kvar i slutet. Vi tågluffade lite och snackade om allt mellan himmel och jord. Det var både kul och skönt för jag har trott att hon var sur på mig och hon tvärt om ett tag men det visade sig vara ett missförstånd, tur! Efter ett tag var hon tvungen att träna så jag följde med.

Sen var det dags att promenera hem genom kylan, brrr!

Nu: Har precis varit ute med lillebror ett tag. Vi har handlat frukost och åkt pulka, kuligt! Nu ska vi äta äggmackor och dricka varm choklad. Sen måste jag börja fixa inför dagen, vi ska ha julmys hos Thyris. WITH LOVE, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0