FEELING BAD

 

Ligger i sängen och har tråkigt. Var inte i skolan idag för som sagt så är jag sjuk.. Missade en viktig dag, hade matteprov, bildinlämning och sista kemilektionen innan provet. Jag och Minna, som inte heller mår bra, missar även badmintonen.. igen. Aja vi var där förra veckan i alla fall..

 

Får se om jag mår bättre imorgon men tror inte det bilr nån skola då heller. Som tur är har vi ledigt på måndag så om jag är sjuk imorgon så får jag ändå en hel helg. Tyvärr har jag 70 000 saker jag måste göra. Men nu ska jag inte tänka på det utan bara vila så jag blir frisk!

 

HA DET AWESOME


Kommentarer
Postat av: Clara

Så går det när man är ute och hoppar i den frostiga solen UTAN Clara...! There's always a price to pay.

Krya på dig baby!

2009-12-03 @ 17:16:34
URL: http://germaine.blogg.se/
Postat av: magdur

inte kan ngt så underbart som decembersolen göra lilla amina sjuk! nej det är hennes sugiga immunförsvar... :) krya på dig!

2009-12-03 @ 20:00:36
Postat av: A

nej men decemberkylan kan nog ha något att göra med det :P

tack !

2009-12-04 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0