TWO THOUSAND AND NINE

Nu har det nästan gått ännu ett år och enligt mig har det varit ett väldigt bra sådant. Året började med att jag fick lida av konsekvenserna av det jag gjorde 2008, men i slutet löste sig allt till det bästa. Resten av året har skuttat förbi. Säger inte att jag inte varit ledsen, för det har jag, men större delen av året har varit galet bra!

2009's månad går till..

Maj! Det var månaden solen kom fram på riktigt och temperaturen var hög hela tiden, jag hade ett leende på läpparna vad jag än gjorde och jag spred konstant glädje runt mig. Jag hade även tid för alla mina älsklingar trots skolan, vilket jag inte har nu, och alla helger var fyllda av kärlek och skratt.

2009's mest minnesvärda går till..

Coldplay med Minna från hennes tak. Det var verkligen makalöst! Om jag fick välja skulle jag sitta där för alltid. I samma veva som detta vinner min text på svenskan, "ett sommarögonblick", 2009's mest överdrivna (skrev om Coldplay).

2009's familjemedlem går till..


Älskade moster Maja! Det har varit super att hon bott hos oss ett tag för hon är verkligen en underbar människa. Många gånger har jag valt att vara med henne istället för att göra något med kompisarna. Det är otroligt kul att vi kan umgås trots åldersskillnaden och jag vill att hon ska veta hur mycket hon betyder för mig!

2009's skratt går till..

Moira i Lofsdalen! Har aldrig sett någon skratta som hon gjorde!

2009's största beroende går till..

Min oranga lilla kompis. Okej den har inte varit med mig hela året men innan den var det babygreen. Dom har funnits där när jag inte orkat lyssna på verkligheten och i minst ett av mina öron nästan hela året. utan musik får jag panik, det kan gå 10 minuter sen börjar det kännas skumt om jag inte har en hörlur i örat.

2009's snyggaste går till..


Robert Pattinson! Behöver jag säga något mer? Nej!

2009's vän går till..

Minna. Har alltid vetat att hon varit snäll och vi har varit vänner i några år tillbaka men i år har vi verkligen hittat varandra och det är jag tacksam för.

2009's läskigaste går till..

Hur lika jag och Thyra är. Inte bara längd och hår utan också klädstilar. Våra hjärnor måste på något sätt tänka likadant på morgonen efter som att det ofta blir lika resultat.

2009's sötaste går till..

Min lillebror! Trots att jag tycker han är lik Jake i Two and a half men så är han något av det sötaste jag vet! Under julen blev jag även utnämd till hans bästavän. han kom fram till mig och sa "Mina du är min bästavän", hur gulligt är inte det?

2009's största flopp går till..

Philip när han förstörde större delen av första terminen i 9an genom att falla ihop på banan när vi hade friidrottsdag. Alex kammar, i samma veva, hem årets puttinuttigaste när han skrek "jag kommer Philip" och sprang så benen nästan gick av till Philips räddning.

2009's nykomling går till..

Minisystern Nora, född 20 mars 2009. Lika älskad som alla andra syskonen.

2009's återfunna går till..


Thyra. Vi var bästavänner när vi var sju åtta sen gick det runt fem år och nu är vi vänner igen. Hoppas på att det aldrig ska ändras igen!

2009's bästa film går till..


.. som alla kanske kunnat gissa .. Twilight och New Moon. Första sågs första gången med Elsa och andra sågs första gången med Minna. Båda är grymt bra!

2009's underbaraste går till..





Elsa Minna och Berfin! Dessa tre underbara tjejor har, under hela året, hjälpt och stöttat mig, fått mig att må bäst och nästan alltid funnits där när jag behövt dom. Enligt mig finns det inga finare personer! Jag har haft många nära kompisar mem dom här vet jag att jag verkligen kan lite på. Jag älskar er tjejor och hoppas ni vet det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw gullepluttenuttifjuttlutt! Miss u! <3

2009-12-31 @ 00:38:39
URL: http://minnabonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0