DET KOMMER FIXA SIG TILL SLUT DET ÄR DET INGEN TVIVEL OM! FAST NU KÄNNS SKITEN SUR OCH FLERA MIL IFRÅN ATT ORDNA SIG


Timbuktus texter är bara för bra! Dom talar verkligen till mig! Här är Det Löser Sig som alltid gör mig glad plus att videon måste man bara skratta åt!

För folk som är döva och inte hör vad har säger kommer här lite visdomsord!

"såhär är det att ännu en gång står vi inför samma gamla problem som vanligt.
Dom ofantligt stora, och dom pyttesmå.
Och jag vet som vanligt inte hur vi ska lösa dem eller komma över dem här sakerna som står mellan oss och total lycka.
Men... vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett piss så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss."

"planerar aldrig i förväg, jag spar på tiden
tar ner det till en nivå där jag bara glider
tar det lugnt ingenting att stressa för
kvittar vad som väntar bakom nästa krök
inget jobb, inget slit, inget folk kommer hit
inget knas, inget skit för jag vet..."

"Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0