DAN EFTER DOPPAREDAN

Igar hade jag en riktigt mysig julafton med mat, skratt och klappar. Allt var bra forutom den langa promenaden pa formiddagen. Idag vagrar jag ga ut sa det blir en hemmadag men efter som att jag ar i London firar vi lite jul idag ocksa med kalkon och sant man gor har. Fast hittills har jag bara legat och kollat pa Two And A Half Men, Jennie kopte tva sasonger till av familjens favoritserie och jag kan inte slita mig! Jag ska borja fixa mig lite sakta for ligger har i mysklader med knut pa huvudet och vi ska snart ata. Vet inte om det blir nagot mer bloggande idag. Orkar inte skriva fler inlagg med overdrivet manga a och o. Imorgon ska jag shoppa upp alla pengar jag fick igar och dagen efter det aker vi hem igen. Kanske bloggar nagon gang innan sondagkvall annars hors vi da med bilder och vad jag fick i julklapp. HA DET GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0