HALVA VÄGEN AVKLARAD

Nu är jag hemma hos farmor i "älskade Jönköping". Ska sova så fort som möjligt för måste upp lite innan 7 imorgon, min buss går nämligen 08.05. Det är lite för tidigt men vad gör man inte för att träffa en kompis som bara är hemma imorgon.

Hittade lite frågor som jag ska svara på innan jag går och läggar mig för är inte så trött än:

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Småtrött
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Morötter, chips, skinka & svamp
Kläder just nu: Svart linne och Blå mjukisar
Musik just nu: Gossip Girl spelas i bakgrunden
Vad sa du senast: Godnatt till min farmor
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet inte riktigt ..
Sommarplaner: Sommaren är nästan slut :/
Fisk eller badkruka: Fisk gånger 100, älskar att bada !
Hur många kuddar sover du med: Minst 2 men om jag får bestämma 4 eller 5
Favoritväder: Sol, sol, sol och mera sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En kompis, mobil & gummibåt
Morgon- eller nattmänniska: Båda, vaknar tidigt och går och lägger mig sent :P
Sparare eller slösare: Tyvärr slösare
Tror på liv på andra planeter: Ja någonstan måste det väl finnas någon ..
Kommer du ihåg din första kärlek: HAHA ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Verkligen inte !
Har du några homosexuella vänner: Nej men har vänner som har homosexuella vänner
Tror du på mirakel: Ibland
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej tror inte någon skulle klara det
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på vem men oftas inte
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej kärlek är oftast bra
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga eller kanske 1
Bio eller promenad: Promenad på sommaren, bio på vintern
Är du kittlig: Ja ibland
Snarkar du? Vet ej
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Nej inte speciellt
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: Oj svårt .. vet faktiskt inte ..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Snabbhet eller att kunna läsa tankar
Vad vill du jobba som? Vill inte jobba !
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nej om inte bloggen räknas
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske tatuera mig i nacken
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Nu är jag inte där men vanligtvis stökigt !
Gungar du på stolen? Kan hända
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kan hända det med :)
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Inte ofta
Gillar du att sjunga? Aa fast det låter inte bra ;)
Brukar du sola? Ja när solen är framme
Vad gör du om du får hicka? Dampar
Kaffe, te eller inget? Te, kaffe är bajs

Ska hoppa i säng och kolla på GG nu, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0