HATE WAKING UP DURING A GOOD REAM

Namngivningen för Nora (mitt yngsta och förhoppningsvis sista syskon) är i full rulle. Men jag har gömt mig i Bobboss rum med datorn. Dagen har varit jävligt lååång och den är inte slut än. Min idiot till farfar väkte mig klockan 9 -.- Jag bara skrek att han skulle gå och att han var dum i huvudet och sen somnade jag om men sov inte lika bra som innan. Hade en jätterolig dröm som jag aldrig kommer få veta hur den slutade så nu har jag gått med i facebookgruppen "I hate waking up during a good dream and  it won't come back!" Sov oroligt till 11 och då gick jag upp. Vi har planterat ett träd åt henne i trädgården och vissa höll tal mm, ätit, tagit gruppfoto och öppnat paket. Jag fick ett armband från Thomas Sabo av farmor.

Någon mer än jag som börjar få panik för att sommarlovet snart är slut? Det har gått så snabbt, känns inte som jag har hunnit göra något alls. Hatar att tiden går fort när man har roligt. Om 2 veckor och 4 dagar börjar den mörka, jobbiga och därför långa höstterminen. Fast jag ska inte se negativt på det, hösten kan vara mysig med gula och röda löv. Det bästa är ändå att man kan börja använda stora, stickade, varma halsdukar. Vet att man kan ha dem ibland på sommaren men oftast är det för varmt. Jag älskar halsdukar och stora koftor. Precis innan vintern kommer är det faktiskt ganska mysigt ändå. Har dock inget positvt att säga om vinter. Hatar snö, slask, kyla och vinterjackor och vinterskor som är så varmt och tungt. Men nu är det sommar så ska sluta klaga på det som kommer längre fram, gå ut i sommarkvällen och njuta av nuet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0