D-A-M-P PÅ BANKEN!

Jag är bara så jävla sur nu! Det började spöregna när vi var på stan så köpte ett paraply för 250:-, fråga mig inte varför jag tog det dyraste men det var sopersött! När vi gick ut från affären gick det sönder så vi gick tillbaka och så satte de in pengarna på mitt kort och nu är de inte på kortet än och jag vill ha mina pengar! Hittade en superdupersöt väska som jag vill ha nu, nu, nu! Mamma sa att det kan ta upp till en vecka tills man får tillbaka pengarna. Aja får kan inte göra något annat än att vänta. Ikväll blir det bio med Minnapinna. Vi ska se Brüno, jag tror inte den är så bra men ska ge den en chans. Om den är dålig kommer jag DAMPA för kommer inte ha några pengar kvar sen. Är också sur för att skolan närmar sig, har inte känt mig så nära skolan som idag på hela lovet och jag har till och med varit utanför skolan flera gånger. Såg en lärare och två klasskompisar idag på stan, det var droppen, nu är det seriöst skola snart! Puss så länge


Jag i regnet. Lillsyrran kapa huvudet och sen dog kameran så kunde inte ta fler -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0