FÖRSTA DAGEN PÅ SISTA SOMMARMÅNADEN

När jag vaknade idag märkte jag att solen sken ute. Kanske andra gången sen jag kom hit så gick upp på en gång istället för att sova längre. Jag och Anna låg och solade utanför hennes gesthus. För att det inte skulle bli långtåkigt spelade vi yatzy. Har aldrig fått sämre poäng någonsin, det var inte kul för Anna fick typ yatzy fem gånger och jag fick inte äns bonus. Efter att tag blev vi så varma att vi bestämde oss för att bada. I vattnet var det JÄVLIGT kallt men inte några maneter. Det var mitt andra dopp sen vi kom hit. Innan har det varit antingen för kallt eller mängder av maneter, hoppas det här vädret håller i sig ett tag! Ska cykla till Anna nu, utan cykel tar det för lång tid nämligen en hel minut ;) PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0