140809

God morgon dag!
Vaknade av att mamma och systrarna åt frukost vid halv 8. Inte alla som har sommarlov fortfarande. Det är skönt att det är lov dock inte lika skönt att inte få sova så länge jag vill. Idag mår jag iallafall bra men mamma vill att jag ska vara hemma så att jag inte blir sjuk igen när jag går ut. Har därför kollat på Gossip Girl hela morgonen och kommer antagligen göra det resten av dagen. Har även börjat skiva på en bokrecension, jag får ju pengar för varje bok jag läser och skriver om. När jag satt och skrev fick jag en av mina panikattacker över att skolan närmar sig, vilket jag får ganska ofta nu för tiden. Det är idag exakt en vecka kvar tills jag ska upp tidigt och släpa mig till Johannes kyrka för upprop. Men det är en HEL vecka kvar och jag ska försöka göra den bra genom att inte tänka på skolan mer. Men innan jag stänger av den delen av hjärnan måste jag ta reda på vilken tid vi börjar. Vill inte komma försent första dagen, även fast det är något jag brukar göra. Ska ändra på alla mina dåliga vanor som att komma försent och att sätta mig framför datorn och sen bli för trött för läxor och lite andra liknande saker. Wish me good luck, kommer att behöva det!

Där ska jag vara om bara en vecka :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0