ULTIMAT SLAPPDAG

Vet att klockan är 20.00 men godmorgon! Har legat i sängen hela dagen, kollat på gg och sovit om vart annat. Det är min slappdag, förstår inte riktigt vad jag gör uppe men var bara tvungen att gå upp och kolla läget. Det har blivit ganska bra väder så det kanske kommer bli fint imorgon, då ska jag steka migt själv i solen. Är helt vit, får ingen sol här. Har fått höra MÅNGA gånger hur fint väder det är i Stockholm, men jag är inte avensjuk .. så mycket iallafall. På söndag åker jag till Jönköping med farmor och på måndag morgon tar jag buss därifrån hem. Hoppas på att det är fint här tills jag ska åka och att det fortfarande är fint när jag kommer hem men jag brukar inte ha tur med väder så ska inte hoppas för mycket. Gissan vad jag ska göra nu! Jo, lägga mig i sängen och kolla på film (har kollat klart på gg). Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0