SNARK!

Godmorgon! Sitter här i Minnas rum och håller på att somna. Ska möta min moder och lillasyster snart för jag ska vara barnvackt idag också. Men Minna ska följa med och tack för det annars skulle jag inte orkat. När jag har hämtat henne ska jag köpa väskan jag vill ha så har något att se fram emot.

Igår åkte jag in till stan och för att jag har så jävla tur slutade tåget gå i Gamla Stan. Jag tänkte att jag kan gå gå där ifrån för det är ju inte så långt. Minna va lack när jag kom fram, var nämligen hela 10 minuter försenad. Brüno var iallafall grym. Den var helt cepad men också så otroligt rolig! Vi gick väldigt sakta hem till henne och snackade på vägen om vad och vilka kan jag tyvärr inte skriva. När vi kom hit visade Minna bilder på Ruben, de var ihop förra året men fanns aldrig en bild där man såg honom. Nu har hon varit på Ängsholmen igen och därför fanns det massor av bilder. Sen chattade vi lite med honom, han hatar typ mig nu men jag och Minna hade skitkul! Runt 12 ringde Elsa och sa att hon var hemma. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Äntilgen! Har saknat, saknat, saknat henne! Så kanske träffar henne senare idagm vi får se. Nu kom Minna ut ur duschen så jag ska fixa mig, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0