SISTA DAGEN PÅ LOVET ÄR SLUT

Vet att jag inte skrivit något på hela dagen men har verkligen inte haft lust. Är hemma hos mamma just nu men pappa ska hämta mig om ett tag. Imorgon börjar skolan, helvetet. Nej ska vara positiv, ibland kan skolan vara bra och det är bara upprop imorgon så det är ingen fara. Ska vakna imorgon som en ny Amina. En Amina som älskar skolan och som alltid tar skolan först! Vet att det inte kommer hända men jag ska iallafall försöka. Vill även gratta min moster som fyller år idag och Elsa som klarat av sin första dag i gymnasiet! Nu ska jag glo in i väggen tills pappa kommer. CYA

Kommentarer
Postat av: Berfin

säger bara en sak hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2009-08-20 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0