PERFEKT SOMMARDAG

Jaha då var denna härliga dag slut. Det har varit varmt och soligt och det ska vara det tills jag ska hem. Jag har både blivit brunare och fått blondare hår, inte mycket men jag märker det. Brukar vara MYCKET brunare den här tiden på året men har faktiskt inte varit utomlands (förutom London) på hela lovet. Tror aldrig jag varit i Sverige en hel sommar innan. Aja måste ju vara första gången för allt, och förhoppningsvis sista! Idag har det iallfall varit underbart ute, har solat och badat hela dagen. Njuter av varje sekund för det ekar hela tiden i bakhuvudet att det bara är 14 dagar kvar på sommarlovet. Det kommer gå fort nu. På måndag är jag tillbaka i stan och då är det bara 10 dagar kvar, vilket går snabbt. Förlåt för att jag plågar alla med att lovet snart är slut men jag har verkligen panik, fast har faft det sen Clara sa att det bara var 6 veckor kvar. Efter som att det inte är mycket tid kvar nu ska jag inte sitta framför datorn mer utan gå och görqa något som man bara kan göra på sommaren, vet inte vad än men hittar på något. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0