NÅGOT SOM BÖRJAR DÅLIGT KAN SLUTA BÄST

Vet inte riktigt hur jag ska skriva om igår. Det var i alla fall super. Lykke Li var absolut bäst men det stora var ändå när MGMT spelade. Tyvärr var alla helt packade/höga så alla bara ramlade och man fick ingen plats alls. Det började även spöregna, men det gjorde inget. Var faktiskt ganska härligt att stå och hoppa i regnet. När Lykke sjöng hade vi bättre platser. Hon ägde verkligen, finns det någon coolare? Jag tvivlar på det. Jag, Thyra och Clara köpte Lykke Li T-shirtar som vi ska ha på måndag, jag hade även på mig min igår. Mellan Lykke och MGMT spelades dunkadunka musik. Jag drack en fanta på mindre en en minut och tror att sockret gav mig lite energi.. Träffade massa folk som jag annars nästan aldrig träffar så det var kulkul. Kvällen var lyckad så fredagen blev bra till slut.

 

Johnossi

Cl aras och mina fötter

Claris

Lykke Li!

Clara och Thyra när vi väntade  på Thyras mamma som var snäll och körde mig och Clara till rådmansgatan

Min nya älsklingströja

Blev bara blöt på axlarna och i håret, såg helt cepe ut

 

Johnossi:

 

Man must dance

 

18 karat gold

 

MGMT:

 

Kids'

 

Electric feel

 

Time to pretend

 

Lykke Li:

 

Little Bit

 

Until we bleed

 

Tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0