MOT CENTRUM!

Godmorgon! Som alla kanske förstog så klarade vi inte bollsaken. Elsa gav upp efter typ en kvart, tööööönt! Istället gick vi till Kungsholmen gymnasium och träffade alla som börjat där nu. Jag vill också börja gymnasiet! Aja ett år kvar bara. Efter det åkte vi iallafall hem till mig och kollade på The O.C hela kvällen/natten.

Pappa har beställt en epilator till mig nu som kommer om 1-2 dagar tror jag det var, jippi! Har tyvärr inte råd med den jag ville ha men det blev iallafall en rosa. Nu ska jag och Elsa till centrum, jag ska köpa underkläder eller en tröja. Det jag inte köper idag köper jag imorgon när jag får barnbidraget så spelar inte så stor roll. Efter det måste Elsa dra så får se vad jag hittar på. Kraaaamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0