LYSSNAR PÅ THE VOICE

Hejsan! Nu är jag hemma. Pappa hämtade mig från mamma, vi åkte hit, jag var hemma i 5 minuter och sen åkte jag till stan och träffade Minna, Berfin och Janice. Hela mitt golv är fullt med väskor men det får jag packa upp en annan gång, det kommer typ ta en dag -.- Hade allafall mys i stan. Berfin har varit borta hela sommaren vilket känns som kanske 5 år. När jag tänker på lovet känns det som att det har gått snabbt men kändes som att jag inte träffat Berfin på lääänge! Men det är ju så, när man har kul går det snabbt och tvärt om. Vi satt i Humlan och dega, perfekt efter som att jag är död. Ska försöka sova om en stund men måste försöka hitta ipod laddare först. Kram


Minna

Jan banan & Minna pinna

Va fan gör jag?

Älskar att gunga

Minna och Berfin

Janice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0