HELT ÄNDRADE PLANER

Blev inget med barnvaktandet igår för mamma försov sig, såklart. Istället åkte jag och Minna till min mamma för att hämta nycklar till min pappa så att jag kunde hämta en mobil som funkar där. På väg till pappa började jag må dåligt. Vi köpte donkenmat men jag kunde inte äta. Sen började jag spy åt höger och vänster, eller bara i toan men ändå, blääää! Hatar att spy, finns inte äckligare. Vi skulle in till stan för jag skulle köpa väskan jag vill ha men så blev det inte. Istället var jag tvungen att åka hem till mamma och Minna hem till sig. För er som är intresserade så spydde jag också 3 gånger i tuben och när jag kom hem. Men nu mår jag bra eller bättre. Har lite feber och fett trött så ska vila hela dagen så får vi se hur jag mår imorgon. Kommer antagligen inte ta mig till datorn mer idag, ska ligga i sängen och kolla på Sex and the city, ganska könt faktiskt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0