HELLO SUNSHINE

Kanske lite väl positiv rubrik menmen. Sitter nu och kollar på The O.C, jippi! Håller också på att packa upp men orkar inte. Har så mycket skit och ingen plats att lägga det på. Elsa ska hit imorgon och se om hon vill ha något för jag kan inte hantera allt. För att göra allt jobbigare luktar större delen av mina kläder skumt. Vet inte varför men måste tvätta allt och jag är inte så bra på det. Vet inte hur jag ska klara mig när jag flyttar hemifrån! Ska rymma från mitt stökiga rum så fort som möjligt. Ska träffa Micke och Berfin men Berfin sover alltid till typ 2 vilket betyder att jag måste städa tills hon vaknar. Kanske går och köper en kalender innan. Det här året ska jag använda den på riktigt och inte slänga den i ett hörn av skåpet som alltid. Puss

Kommentarer
Postat av: Céline

Mitt rum ser förjävligt ut!

2009-08-17 @ 14:26:15
URL: http://youthful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0