GODNATT INLÄGG

Läste precis Minnas önskelista på hennes blogg. Lite högre priser än min men om hon får allt, bästa födelsedagen? Älskar att hon vill ha en mac, jag sprider det runt alla mina kompisar som innan hatat mac, jippi! Kanske inte bara jag som får folk att köpa mac men tror jag har lite med det att göra. Jag är lite skum men jag älskar mac! Kan spendera timmar i affärer och kolla på mac-saker. Förlåt till alla jag dragit med dit! Nu undrar ni kanske varför en ny dator inte står på min lista. Jo för att det ska komma ett nytt program snart men inte innan min födelsedag, det ska vara snabbare och bättre på alla sätt och vis så jag ska vänta tills julen. Eller tills jag fått ihop 5000 för då betalar pappa resten. Mina föreldrar vill verkligen att jag ska slute shoppa småsaker och spara till saker jag kan ha nytta av länge -.- Kanske ligger något i det .. Har kollat på Gossip Girl med mamma hela kvällen, vi kollar på avsnitt ingen av oss vill se för vi sett dem så många gånger men vi kan slita oss från tvn. Men ska nog försöka sova snart så jag mår prima så snart om möjligt! God natt


Minna vill ha en air men jag tycker hon borde välja en av de andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0